onsdag 8. juli 2009

Planlegging av kjøkkenet

Vi har bestemt oss for Marbodal kjøkken.
Kjøkkenet vårt blir stort og luftig på 23 kvm. Vi skal ha en hel vegg med bare høyskap hvor hvitevarene blir integrert (komfyr, micro, lite kjølekap og isbitmaskin). Så blir det en øy midt i rommet, med kokeplate,vask og kjøleskapskuffer.
Høyskapene skal være Torrø Valnøtt, og skap og skuffer på øya skal være Vollo høyglans hvit, med valnøtt benkeplate. Tror dette blir kjempe lekkert :)
Har sett meg ut bord og stoler fra Bolia





























3 kommentarer:

  1. E det mulig! Akkurat den innredninga jeg og har lyst på. Vel, vel vi har jo andre favoritter og da. Den er ivertfall råfin. Det blir sikkert bra. Tenker dere er utålmodige etter å komme i gang nå. Husleveransen vår kommer den 10. august.

    SvarSlett
  2. Hihi! Så arti! Synes den er knallfin jeg.
    Vi er kjempe utålmodige!! Grunnmuren kommer opp i slutten av uke 33, så da ligger vi vel et par uker etter dere :) Gleder meg til å sette igang med tapetsering og maling. Må vel bare holde på den følelsen, for vi skal vel bli bra lei etterhvert tenker jeg :)

    SvarSlett
  3. Er ute etter tilsvarende isbitmaskin. Er det lov å spørre hva slags merke/modell det er som er avbildet?

    SvarSlett